Veelgestelde vragen
Hoe wordt mijn bestelling geleverd?
Alle bestellingen die geplaatst worden via de webshop van Simver worden geleverd door PostNL of DHL. U ontvangt per email een verzendbevestiging, nadat de bestelling vanuit ons magazijn is aangeboden bij PostNL. In deze email wordt daarnaast de track & trace code vermeldt, zodat u uw bestelling kunt volgen. U kunt via de code tevens vinden hoe laat uw bestelling wordt aangeboden bij uw verzendadres.
Het kan voorkomen dat u niet thuis bent tijdens de levering. In dat geval krijgt u een niet-thuis-code in uw brievenbus. Hiermee kunt u op dezelfde dag tot 22:00 uur een nieuw bezorg moment of nieuwe bezorg locatie kiezen (via de website van PostNL).
• Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
Wanneer u voor 22:00 besteld, zal uw bestelling de volgende werkdag bezorgd worden. In hoge uitzondering kan het voorkomen dat uw pakket vertraging oploopt. In dat geval kunt u altijd contact opnemen met ons.
• Kan ik mijn bestelling wijzigen?
U kunt ons altijd mailen met het verzoek om uw bestelling te wijzigen. In enkele gevallen is dit nog mogelijk, wanneer het pakket nog niet aangeboden is bij PostNL. U kunt altijd een e-mail sturen. We proberen altijd zo snel mogelijk te reageren. Vermeld hierbij uw bestelnummer en geef aan wat er gewijzigd moet worden.
• Hoe weet ik of mijn bestelling is geaccepteerd?
Zodra uw bestelling is binnengekomen bij Simver, ontvangt u een email met alle bestelgegevens.
• Wat is de huidige status van mijn bestelling?
Wanneer uw bestelling is aangemeld voor verzending, zult u een email ontvangen met de verzendgegevens.
• Ik heb geen ontvangstbevestiging, orderbevestiging of leveringsaankondiging ontvangen per e-mail, wat moet ik doen?
In dit geval kunt u het best contact opnemen met de klantenservice van Simver. (info@simver.com)
BEZORGING
• Hoeveel wordt er in rekening gebracht voor de verzending?
Voor klanten in Nederland en België is de verzending volledig gratis.
• Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
Nadat de bestelling is aangemeld bij de vervoerder, zult u een email ontvangen met track&trace code. Hiermee kunt u de bestelling volgen via de website van de vervoerder.
• Mijn bestelling is nog niet binnengekomen, wat moet ik doen?
Het komt zelden voor dat er een pakket zoek raakt bij de vervoerder. Indien dit gebeurd kunt u ons een mail sturen op info@simver.nl . We zullen per direct een nieuw pakket opsturen.
RETOURNERING
• Binnen welke tijd kan ik mijn bestelling terugsturen?
U kunt uw bestelling binnen 14 dagen na verzending terugsturen, hierna is dit helaas niet mogelijk (tenzij het probleem onder de garantie valt).
• Hoe kan ik mijn bestelling terugsturen?
Wij geven uw geld terug of ruilen uw product wanneer aan de volgende voorwaarden wordt voldaan:
• Stuur een e-mail naar info@simver.nl onder vermelding van uw bestelnummer en een korte uitleg van de reden van retourzending.
• Het verzoek moet binnen 14 dagen na de verzenddatum worden ingediend.
• De artikelen worden in dezelfde toestand teruggestuurd als waarin ze zijn verzonden, in het oorspronkelijke verpakkingsmateriaal en met alle meegeleverde accessoires.
• Krijg ik mijn geld terug als ik een product terugstuur?
We doen de retourverwerking altijd binnen 14 dagen. U heeft in alle gevallen uw geld terug binnen 14 dagen na ontvangst van de retour.
Overige vragen
Helaas kunnen niet alle vragen aanbod komen op deze pagina. Mocht u nog overige vragen hebben aan Simver, kunt u altijd contact opnemen via het contactformulier of een e-mail sturen naar info@simver.nl